7 października 2012

Prolog

" Skutkiem prawdziwego szczęścia nie jest uśmiech na ustach,
lecz radość duszy. "

          Błędy. Ludzie od wieków popełniają te same błędy wmawiając sobie, że człowiek na błędach się uczy. Ale tak na prawdę, z własnej woli lubimy pchać się ponownie w to samo bagno zwane potocznie błędem. I gdzie tu jest miejsce na naukę?
Idąc mokrym chodnikiem mijałem osoby na pozór szczęśliwe ... Właśnie, na pozór.
Widzisz człowieka uśmiechniętego i teraz zadaj sobie jedno, proste pytanie - Czy potrafisz stwierdzić, że ta osoba jest tak bezwarunkowo szczęśliwa? Czasami uśmiech zakrywa nasze prawdziwe uczucia.
Całe moje życie było idealne - grono przyjaciół, kariera, sława, pieniądze.
Rozwydrzony gówniarz, któremu się poszczęściło - właśnie tak byłem postrzegany przez innych, ale nie obchodziło mnie to bo byłem szczęśliwy.
Nigdy nie myślałem o przyszłości, czerpałem z życia to co najlepsze, nigdy nie zaprzątałem myśli tym, że komuś innemu może być źle. Nawet przez sekundę nie pomyślałbym, że jedna, jedyna osoba może wywrócić moje życie o 360 stopni.
Pomyślicie sobie teraz, prosty schemat - sławny chłopak, piękna dziewczyna, zakochują się w sobie, żyją jak w bajce, lata mijają oni budują szczęśliwą rodzinę z dziećmi bawiącymi się w ogrodzie, ich życie jest idealne i tak dalej. Jednak wszystko potoczyło się zupełnie inaczej niż ktokolwiek mógłby przypuszczać, na moje nieszczęście niestety.

Jestem Zayn. Zayn Malik, znudzony szcześćdziesięcioletni starzec, który swoje przeżył i swoje wie. Bagaż moich doświadczeń jest długi, ale o tym kiedy indziej.

Witajcie w moim świecie kochani.

3 komentarze:

  1. Super prolog
    Nie mogę się doczekać < 3

    OdpowiedzUsuń
  2. To będzie dobre .. coś tak czuję .. czekam na 1 ... ♥
    Pozdrawiam xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak już pisałam około tydzień temu . Prolog jest cudowny i czekam na rozwój :D , pamiętaj o Dominice gdzieś tam :D haha xD. Kłamczucho Ty :D :*

    Dominika :D :*

    OdpowiedzUsuń